Friday, May 26, 2017

მეშვიდე დღე

მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი-რუბრიკა
მოცემული მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა დამოუკიდებელი მსწავლელისა და დიფერენცირებული სწავლების როლი რამდენიმე თვალსაზრისით.
იმისათვის, რომ  მოსწავლემ არეგულიროს დამოუკიდებლად საკუთარი უნარ-ჩვევები, შევქმენი ელექტრონულ ფორმატში სავარჯიშო, რომელიც მხარს დაუჭერს მას, როგორც დამოუკიდებელ მსწავლელს.
პროექტის გეგმის შაბლონში გავწერე  ის მიდგომები, რომლებიც უნდა გამოვიყენო ნიჭიერ მოსწავლესთან, სსსმ მოსწავლესთან და არაქართულენოვან მოსწავლესთან. ეს მიდგომები დამეხმარება ყველა ტიპის და უნარის მოსწავლე ჩავრთო საპროექტო აქტივობებში.

2 comments:

  1. შეფასების ფორმები ნათლად და დეტალურად ითვალისწინებს სტანდარტებს.სასწავლო მიზნებს,შესასწავლ მასალას და გამართულია ორგანიზებული და ვიზუალური თვალსაზრისით.მოსწავლეები სეფასების ფორმების შექმნაში იღებენ მონაწილეობას,უწევტ თანაკლასელების შეფასება და თვითსეფასება.შეფასების ფორმები ემყარება დავალების ხარისხის განმსაზღვრელ კრიტერიომებს.ჩემი შეფასებები მოსწავლეს ეხმარება შეუდარონ მათ მუშაობის ხარისხი და მოლოდინები.გეგმაში ინტეგრირებულია შეფასების ფორმები.

    ReplyDelete
  2. შეფასების ფორმები ნათლად და დეტალურად ითვალისწინებს სტანდარტებს, სასწავლო მიზნებს, შესწავლილ მასალას და გამართულია ორგანიზაციული და ვიზუალური თვალსაზრისით.
    გეგმის მიხედვით, მოსწავლეები მონაწილეობას იღებენ შეფასების ფორმების შექმნაში და ხშირად უწევთ თანაკლასელების შეფასება და თვითშეფასება.
    შეფასების ფორმები ემყარება დავალების ხარისხის განმსაზღვრელ კრიტერიუმებს. ჩემი შეფასებები მოსწავლეებს ეხმარება, ერთმამეთს შეუდარონ მათი მუშაობის ხარისხი და მოლოდინები.
    გეგმასი ინტეგრირებულია შეფასების ფორმალური დაარაფორმალური ფორმები.

    ReplyDelete